Liechtenstein2016

Liechtenstein2016

Üzenetek haza....

2016. február 10. - Király Dóra

Kedves anya és apa, Tia!

Nagyon jól érzem magam, köszönöm az üzeneteket és várom a többit. Puszi anyu apu és Tia (Patrik)

 

 

Dorogi család részére!

Kedves apa és anya és testvéreim várom nagyon a többi üzenetet. Ma kaptam egy szép kabátot és egy pár téli cipőt. Puszilok mindenkit Tomi <3

 

Pusztai Atilla családjának!

Kedves apa és anya és tesó nagyon hiányoztok nagyon szeretlek titeket érezzétek jól magatokat. Puszi Atilla <3

 

Kata családjának!

Szia anya nagyon szeretlek benneteket remélem hogy mindenki jól van én is jól vagyok és a szoba is tök jó. Lett sok új barátom sokat játszunk van biliárd is. Ma baba is voltam Vajk volt az apukám és a babakocsiban ülve tologatott. Csináljuk a tornát. Trillió puszi és remélem az Anna is jól van.

 

Virág családjának!

Kedves anya, apa és Robika. Szeretlek titeket a Robikának holnapra BOLDOG SZÜLINAPOT, mamáék remélem jól vannak. Millió puszi Virág <3

 

Alexa családjának!

Sziasztok szeretlek anya és apa. Nagyon szép itt a hely sok sok puszi. <3

 

Eszter családjának!

Puszi anya apa, Zita, Jani , Dávid, Ibolya, mama papa , és mindenki más. Mindenki nagyon hiányzik, Új barátokra találtam és nagyon jól érzem magam. Puszi Eszter <3

 

Laura és Betti családjának!

Kedves anya és apa és testvéreim. Nagyon hiányoztok, szép itt a hely, nagyon jól érezzük magunkat itt. Sok puszi Laura és Betti. <3 <3

 

Bálint családjának!

Nagyon jól érzem magam a Zsombival vagyunk ketten egy szobában. Puszi Bálint <3

 

Zsombor családjának!

Kedves anya apa Domi nagyon szép helyen vagyunk. Bálinttal vagyok ketten egy szobában nagyon jól érzem magam sok puszi nektek <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Kopi és Vajk családjának!

Sziasztok anya és apa és Anna ás mamáék. Nagyon jól érezzük magunkat és van biliárd asztal, és nagyon jó voltam benne( Vajk) és egy babakocsiba is ültem és engem tologattak ....vicces volt :) sok barátot szereztem , a kaja finom és sokat játszok a barátaimmal. És remélem jól érzitek magatokat :)  Puszi Vajk és Kopi <3

 

Viktor családjának!

Kedves anya apa és testvéreim. Nagyon hiányoztok nekem nagyon szép a kilátás, jól érzem magam nagyon finom itt a kaja. tanultam jó sokat, a szobában hárman alszunk...sok sok puszi Viktor <3

 

Petrik Evelin családjának!

Anyu apu szeretlek titeket, remélem ,hogy jól vagytok apu szeretlek szereztem új barátokat,jól alszok , a szobatársam egy másik Evelin és jóban vagyok vele.Puszilok mindenkit csodás ez a hely, a házi feladatokat elkezdtem elkészíteni. Kaptam új ruhákat millió puszi Evelin :)

 

Balogh Evelin családjának!

Kedves anya apa és tesókáim! Nagyon jól érzem itt magam , szép ruhákat kaptam és már az összes matematika feladatomat megcsináltam. Puszi Evelin <3

 

Kedves 3.a osztály Margó néni és Tünde néni!

Nagyon jól érezzük magunkat, reméljük ti is jól haladtok a tanulással mi ma "ezer" oldal matematikát oldottunk meg reméljük Tündi néni örül ennek :) Sok puszi az osztálynak és a Petike vicceit nagyon hiányoljuk és a Jancsika is hiányzik a Virágnak. Sok puszi a Fruzsinak is és az egész osztálynak . Margó néni is hiányzik és reméljük hogy neki is a mi kezeink :) Üdv Virág és Eszter <3

 

Kedves 3.c osztály Maca néni és Judit néni!

Nagyon sokat tanultunk sokat sétáltunk is ma a hegyek nagyon szépek. A ház gyönyörű sok sok játék van itt, nem értem a nyelvet.  Legyetek jók és tanuljatok sokat és is azt "teszem " :) puszi Alexa és Viktor

 

Kedves 3. osztály Mónika néni, Dóri néni, Detti néni!

Nagyon örültünk az üzeneteknek köszönjünk szépen várjuk a többit. Nagyon jól érezzük magunkat sok matekot tanultunk, túráztunk is ma. Láttunk nagyon szép hegyeket szedtünk hóvirágot , voltunk játszótéren is nagyon jó volt, sokat csúszdáztunk. Érezzétek jól magatokat sietünk haza :) <3 Laura és Betti

 

Kedves 3. b osztály és Szilvi néni , Ági néni!

Nagyon köszönjük az üzeneteket, a Vajknak nagyon hiányzik a Kata meg az egész 3.b osztály. A Katalin nagyon szeretne ott lenni a rajz órákon hiányzik neki, mindenki jól van a szobák királyak. Láttuk, hogy a hegyek a felhők fölé érnek. Katának: A Katalin volt a baba Vajk meg az apa és a babakocsiban tologázott engem és szoptam közeben az ujjam és közben visítottam. Hiányoztok ti tanuljatok sokat mi meg csak lazulunk millió puszi Katalin, Vajk és Kopi :) <3

 

Kedves 2.s osztály Kriszta néni, Andi néni , Józsi bácsi!

Nagyon köszönöm az üzeneteiteket várom a többit is. :)

 

 Kedves Családom!

Anyóka puszil mindenkit gyerekek nagyon vigyáznak rám, kolléganőim kímélnek engem de mamár rágcsálták az aszalt körtém nagyon ízlett nekik. Ölellek benneteket.

 

Kedves Nóci millió puszi :) Alexa

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai2016.blog.hu/api/trackback/id/tr498380226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika Sztojka 2016.02.10. 21:11:19

Mi is nagyon szeretünk sokat sirok mert hiányzol kicsikém!!!Robika is le van törve köszöni hogy felköszöntötted sokszor puszil!!!mamáék is puszilnak Klaudia Jancsika is!!!szeretünk vigyi magadra és többet irj holnap!!!!!❤

Nagy Elvira 2016.02.10. 21:12:27

Sziasztok Kopi,Vajk!
Izgatottan olvastuk az üzeneteiteket,jó,hogy az osztályról sem felejtkeztetek meg! Kopikám,Zsófinak is üzenhetnél! Örülünk,hogy lett sok barátotok,finom az étel és jókat játszotok! Legyetek jók!Puszi!

Tóth Sándor78 2016.02.10. 22:51:51

Esztike manó te is hiányzol ám nekünk…. Örülünk hogy új barátokra találtál, és hogy jól érzitek magatokat. Ezt látni a mosolyodon…. Millió puszika. :-)

Róbert Sztojka 2016.02.10. 23:53:51

Szia Anya,jó volt már hogy irtál nekünk,érezd jól magad,hiányzol nekem nagyon!

oláh alexandra 2016.02.11. 06:29:25

ATTILÁM nagyon szerettünk téged nagyon hiányzol nekünk érezd jol magad legyen szép napod ♥

Érsek Tímea 2016.02.11. 08:27:21

Patriknak! Megkaptuk az üzenetedet, és megnéztük a képeket. Nagyon örülünk, hogy jól érzed magad! Látom sikerült új barátot/barátokat szerezned. Nagyon cuki vagy a képeken. Itthon minden rendben van. Sokat gondolunk Rád, mindenki puszil. Vigyázz magadra! Anya, Apa, Tia (Írhatnál kicsit bővebben is:))))))

Tündi Losonczi 2016.02.11. 11:32:49

Sokat gondolunk rátok! Vigyázzatok magatikra, sok-sok puszi nektek!!! :)

K..Jolán 2016.02.11. 14:40:59

Drága Gyerekem!
Remélem jól érzed magad, a testvéreid puszilnak, anyának-apának nagyon hiányzol.Szót fogadjál, ne legyél rossz. Itthon minden rendben van, nagyon sokat gondolunk rád és mindenki puszil. Nagyon szeretünk, vigyázz magadra! És kapcsolódj ki. Puszil, szeret: Édesanyád!!!!:D

Dorogi Zsolt 2016.02.11. 15:29:46

szia Tomika nagyon hiányzol és láttuk a képeket nagyon aranyos vagy minden rendbe van ithon érezd nagyon nagyon jól magad várjuk a többi képeket és az üzeneteidet a Melodi azt üzeni hogy kedves tomi szeretlek vigyáz magadra nagyon szeretünk ne rosszalkodj jác nagyon sokat szeretünk apa anya tesóid

Dorogi Zsolt 2016.02.11. 15:31:07

irj többet magadrol ouszi puszi

Nóci Szabó 2016.02.11. 18:29:27

Sziasztok Viktor és Alexa ! Nagyon hiányoztok remélem jól érzitek magatokat mindent jól figyeljetek meg , hogy eltudjátok nekünk mesélni !Az osztály puszil benneteket ! Nóci

Kardos Anita 2016.02.11. 21:00:37

Szia Katicám!! Örültem, hogy végre boldognak láttalak. Nem hazuttolod meg magad, látom jól érzed magad a babakocsiban. Sokan kérdezik mi van veled, és üzenik érezd nagyon jól magad. Ha hiányzom a párna alatt megtalálsz. Jó éjt! Alig várom a többi képet. Szeretlek Anya!
süti beállítások módosítása