Liechtenstein2016

Hetedik nap....

2016. február 15. - Király Dóra

Kedves mindenki!

A mai nap ismét reggeli tornával kezdődött majd a reggelivel és tanulással folytatódott. A finom ebéd után Bani bácsi meglepetés kirándulással készült nekünk. Buszba szálltunk és Buchs-ba mentünk ahol egy kis városi séta után egy szép tóhoz ékeztünk ahol Bani bácsi a nagy táskájából elővett csomó száraz kenyeret amelyet a kacsáknak és a hattyúknak szórtuk be. Majd egy meredek  hegymenet után felértünk egy szép várba. A panoráma minden fáradalmat elfeledtetett velünk, csoda szép volt. Ezt követően hazatértünk és a holnapi nagy napra készülgettünk egy kis énekléssel és mutogatós énekkel, ezzel egy időben a szép ruhák is előkerültek és azokat is rendbe raktunk. Majd esti mesét olvastunk és elindultunk az álmok országába.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.