Liechtenstein2016

Nyolcadik nap...

2016. február 16. - Király Dóra

Kedves mindenki!

A mai nap különleges volt hiszen felvehettük a szépen vasalt ünneplőnket, csinosan felöltöztünk a lányoknak szép frizurák készültek. Bani bácsi segítségével útra keltünk és a hercegi várba utaztunk. A vár a hegyoldalban volt és gyönyörű kilátás nyílt a völgyre. Amint beléptünk a vár területére egy kedves, jól öltözött inas fogadott bennünket, majd végre megpillanthattuk a hercegnőt. Köszöntött bennünket és körbevezettet a várban. A konferencia teremben megpihenve előadhattuk a dalos műsorunkat, ez nagyon tetszett a hercegnőnek. Ezután egy következő szobában narancslével és süteményekkel kínáltak meg bennünket majd közben kérdéseket tehettünk fel neki. Öten kérdeztünk tőle és nagyon kedvesen válaszolt mindenki kérdésére.A vendéglátás alatt körbevezetett bennünket a vár különböző szobáiban. Megengedte , hogy kitekintsünk a várból a völgyre és a környező településekre amelyek innen gyönyörűek voltak. A hercegnőtől elbúcsúzva még megnézhettük a házi kápolnájukat ahol egy Miatyánkot el is mondtunk a saját szándékainkért, majd 400 éves ágyúkat vehettünk szemügyre. Onnan hazaérve ismét egy igen finom ebéddel töltöttük meg a hasunkat. Mivel délután igen lógott az eső lába így bent kézműveskedtünk. Majd egy kicsit mégis meglevegőztettük magunkat az udvaron.A vacsorát, a fürdést követően ismét meglepetés mozisás volt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julianna Győri 2016.02.17. 15:28:41

Szia Patrik! Nagyon gyönyörű amit megnéztetek ma. Igazán nagy élmény lehetett igazi hercegnővel találkozni. Olyan mintha meseországban járnál. A házi kápolna is nagyon szép, én is szivesen megnéznék egy ilyet. Biztosan nagyon aranyos volt a műsorotok kár hogy nem láttuk élőben. Mindnyájan csinosak voltatok. Szép a vár és még szebb a kilátás. Mindennap irigykedve nézem a képeket olyan szép helyen jársz szivem. Nagyon sok puszit küldünk neked. Juli mama és Laci papa