Liechtenstein2016

Liechtenstein2016

Üzenetek haza....

2016. február 18. - Király Dóra

Balogh Evelin családjának!

Alig várom már hogy holnap legyen mert uszodába megyünk, hideg a víz. Ma sokat tanultam és jól is ment. Sokat foglalkoznak velem a felnőttek. Ma életemben először görkorcsolyáztam és jól éreztem magam de el is estem egy párszor. Puszi Evelin <3

Katalin családjának!

Szia anya, nagyon szeretlek köszönöm az üzeneteket, a Kopi azt mondja, hogy ugorjak a vízbe szaltót de én nem ugrok. Remélem mindenki jól van, én is jól érzem itt magam, hiányzik apa egy picit, de amikor játszok nem hiányzik nem is gondolok akkor rá. Ma görkoriztam, nagyon szupi volt nagyon tetszett és nem is elstem el olyan sokat. Alig várom hogy holnap menjünk uszodába. Millió puszi <3

Szia apa, nagyon hiányzol, remélem nem esett bajod a buszozás közben. Krisztián is hiányzik,köszönöm az üzeneted,millió puszi <3

Petrik Evelin családjának!

Jól érzem magamat, szeretlek titeket, jókat eszek, nagyon szeretek tanulni a Tini nénivel, ma görkorcsolyáztam és egy párszor el is estem de nem ütöttem meg magam. Puszi mindenkinek <3

Eszter családjának!

Kedves anya, apa és a többiek , nagyon jó itt lenni várom hogy hazamenjek hogy meséljek nektek,üdvözlök mindenkit a családból , puszi mindenkinek <3

Virág családjának!

Kedves anya, apa, Robika, nagyon jól érzem magam, én is puszilom a Robikát, puszilom a mamáékat is, majd ha haza érek nagyon sokat fogok mesélni, köszönöm az üzeneteket millió puszi Virág  <3

Vajk és Koppány a 3.b-nek

Kopi: Nagyon hiányzik a Zsófi , hova lettem ültetve?

Vajk: Nekem hiányzik a Kata ...én is hova ültem ...hol az új helyem?

Dóra nénivel igen is sokat tanulunk a nyelvtan már teljesen kész van, a matekból csak pár feladat van hátra...nem unatkozunk...emellett sokat szórakozunk is.

Kopi és Vajk családjának!

Szia anya, apa és Anna, sokat játszunk a többiekkel, a sapi a fejemre nőtt még a fürdőbe is azzal megyek :) sokat szórakozunk. Millió puszi Vajk és Kopi <3

Alexa családjának!

Kedves anya és apa, ma görkoriztam és egy párszor elestem, nagyon várom hogy mesélhessek nektek millió puszi <3 Alexa

Betti és Laura családjának!

Kedves anya,apa és többiek, nagyon jól érezzük itt magunkat, sokat tanulunk már alig van, ma voltunk egy nagy tornateremben és tornáztunk, ma görkoriztunk és nagyon jól ment,ma írtunk a naplóba, rajzoltunk is. Névnapomra kaptam ajándékot nagyon szuper. Millió puszi <3

Kedves 3. osztály és Mónika néni

Jó itt lenni sokat szórakozunk és tanulunk is ....holnap usziba megyünk, boldog névnapot kívánunk Detti néninek, köszönöm a névnapi köszöntést sok puszit küldünk <3

Attila családjának!

Kedves anya, apa és mindenki itt minden rendben, nagyon jól érzem magam, köszönöm szépen a közösségi háznak , hogy eljöhettem... millió puszi nektek <3

Bálint családjának!

Kedves anya, apa és Alexa nagyon jól érzem magam, holnap megyünk usziba, ma az udvaron a Zsombival gördeszkáztunk az udvaron és autósan játszottunk a fiú szobában. Millió puszi <3

Zsombor családjának!

Kedves anya, apa és Domi nagyon szeretlek titeket, holnap megyünk uszodába, ma gördeszkáztam a Bálinttal már minden leckém kész van :) millió puszi az egész családnak <3 ,<3 :) :)

Patrik családjának!

Kedves anya, apa , tesóm , mama és papa, ma görkoriztam sokat játszottam a fiú szobában autósat, alig várom, hogy elmesélhessem nektek a sok sok élményt amit itt átéltem. Itt az ennivalók nagyon finomat és tetszik ,ahogy megterítenek szépen sok sok puszi mindenkinek <3 :)

Viktor családjának!

Kedves anya, apa és testvéreim, nagyon jól érzem magam, sokat bohóckodunk, vidámkodunk holnap megyünk uszodába már alig várom, ma görkoritam először , nagyon sok jó játék van itt az udvaron. Millió puszi Viktor <3 <3 :) :)

Tamás családjának!

Kedves anya, apa, Zsolti , Zoli, Nelli, Adrienn, Melodi képzeld anya megérkezett a személyigazolványom a buszon maradt mert leesett a nyakamból mert leszakadt a nyakamból. Megtanultam ma a görkorcsolyázni sokat játszunk, tanulás is jól megy , ezer-millió puszi <3 <3 <3 :) :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai2016.blog.hu/api/trackback/id/tr488401632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oláh alexandra 2016.02.18. 19:28:49

nagyon szeretünk fiam meg kaptuk az üzenetedet amit nagyon vártunk érezd jól magad anya apa és tesvéreid

Györgyike Szekszárdi 2016.02.18. 20:18:17

Szia Alexám örülök a levelednek de sokat mesélsz ám nekünk nem annyit amennyiket irsz de ez is jol esik. már csak egy hét hamar el szál használd ki minden pillanatát, vigyázz magadra imádunk téged. anya ,apa Sziszike millió csók

Susánszky Andrea 2016.02.19. 06:23:42

Szia Bálint! Köszönjük az üzenetet, de már nagyon várjuk, hogy a hangodat is halljuk, már csak 1 hét :)))
Érezd jól magad, puszi Anya, Apa és Alexa.
süti beállítások módosítása